Wednesday, February 23, 2011

LuaHan HaTi Ku..

Sudah agak lame saya tidak menambah maklumat dalam minggu ni. Hurmmmm..agak sibuk dengan pelbagai asaigment yang perlu dihantar tidak lame lagi sehingga tidak punya masa untuk upgrade blog ini. Apa khabar semua? Saya harap kalian semua sihat dalam perlindunggan Allah S.W.T... Terlalu banyak perkara yang terpaksa difikirkan dan diselesaikan sehingga buntu jadinya. Tambahan pula sekolah yang saya akan adakan program telah menunda tarikh kepada tarikh lain. Pada awalnya tarikh kami akan adakan program adalah pada 4,5 dan 6 haribulan 3. Tetapi sekolah telah menunda kepada tarikh 25,26 dan 27 haribulan. Menjadi masalhnya kepada kami adalah kerana minggu itu sudah minggu ke 11 dalam jadual minggu kuliah. Maka kumpulan kami cuba mencari kaedah lain dengan mencari sekolah lain yang boleh menerima kami untuk menjalankan pada tarikh awal kami itu. Jadi kami akan ke sekolah lain pada hari esok. Doa kan kejayaan kami ye...:) Tambah lak dengan tugasan-tugasan lain yang kami perlu selesaikan. semakin tambah tekanan yang saya dan rakan-rakan alami. Tapi sebaik mungkin saya dan kawan-kawan bekerjasama untuk meringgankan beban masing-masing dan saling memberi semanggat antara satu sama lain. Saya amat bangga mendapat kawan-kawan seperti mereka. saya harap saya dan kawa-kawan dapat menempuh apa yang kami perlu hadapi pada semester ini...insyaallah dengan izin allah..:)

No comments:

Post a Comment